Annons
Annons



VECKANS TRÄNINGSSCHEMA


Hej måndag!

Jag ska lägga upp ett träningsschema för veckan nu, jag behöver ett sånt nu för att behålla motivationen. Och få lite struktur på träningen efter några lite röriga dagar. Självklart kan jag vara flexibel med schemat, det är alltid viktigast att träna det man tycker är roligt. Men såhär tänkte jag lägga upp veckans träning på ett ungefär.

Mån: armar + cardio

Tis: cardio + rygg

Ons: ben med fokus på rumpa

Tors: axlar

Fre: något kul pass?

Lör: crosstraining

Sön: vilodag/långpromenad

Vad tror ni? Vad tänker ni köra i veckan?

   
  

Såhär såg min frukost ut igår. Haha det här blev en riktig unnarhelg, det här är inte proteinpannkakor om ni trodde det. Det här är helt vanliga pannkakor med choklad :}

Ska nog lägga upp någon form av kostschema också nu. Att hålla sig till på vardagarna, så får helgerna bli friare. Gillar ni när jag lägger upp sånt här?

TAGGAR
2 kommentarer | Translate
OM AMELIE

Amelie Håkansson brinner för träning och hälsa och kommer hjälpa CHICs läsare på vägen mot ett starkt och energifyllt liv. Här är det inga måsten eller någon ångest, bara endorfiner och glädje. Amelie är licensierad PT och kostrådgivare och är alltid på språng. Hon var tidigare en riktig partytjej, men bytte ut sina glittriga små partyfodral mot en garderob full av färgglada träningskläder och sneakers att springa mil i.



Arkiv



Annons




Annons

Laddar