Annons
Annons



TIPS PÅ TRÄNINGSPASS FRÅN FIT BY AMMIE IN THE PARK


Hej finaste! 

Jag har precis haft veckans första FIT BY AMMIE IN THE PARK. Vilket drag det var! Vi tar verkligen över Humlegården varje gång 😉

Jag tänkte dela med mig lite utav dagens upplägg. Det absolut bästa med mitt överfeta bootcamp är ju att alla pass kan göras när- och varsom! Så det är helt enkelt bara att köra, sno upplägget rakt av. Det finns inga ursäkter!

Börja med att springa i lugnt tempo i 10-15 min för att få upp värmen i kroppen lite. Sedan kör ni direkt 20 burpees. Och sen sätter ni igång!

Intervaller: 50 sek jobb/20 sek vila x 6

Ryggresningar

Enbenshöftlyft

Sidoplanka 

Sidocrunches

Armhävningar

 
Tänkte passa på att visa några bilder från gymmet där jag arbetar som Personlig tränare. Nu har jag privilegiet att vara fullbokad i månader, vilket är fantastiskt i ett yrke som PT. Men vill du göra en intresseanmälan för att tränas av mig är du välkommen att kontakta mig på amelie@pt365.se! Eller vilka andra frågor som helst såklart haha, jag älskar att prata med er <3

   

Leker runt lite i ringarna! 

TAGGAR
Kommentera | Translate
OM AMELIE

Amelie Håkansson brinner för träning och hälsa och kommer hjälpa CHICs läsare på vägen mot ett starkt och energifyllt liv. Här är det inga måsten eller någon ångest, bara endorfiner och glädje. Amelie är licensierad PT och kostrådgivare och är alltid på språng. Hon var tidigare en riktig partytjej, men bytte ut sina glittriga små partyfodral mot en garderob full av färgglada träningskläder och sneakers att springa mil i.



Arkiv



Annons




Annons

Laddar